High energy

Inte riktigt idag kanske,fruktansvärt trött hela dagen,trots att vi sov bort halva söndagen. Det är inte lätt när man ska ut och roa sig...Ytterst lugn dag på jobbet idag,men vi fick reda på att vi ligger under med 4 % i tävligen!? HUR är det möjligt? Nepp det går inte för sig. Och Tobbe fick idag agera spionage,på telefon,vi behövde få reda på ett och annat så han tog telefonen och ringde runt lite,ohhh,we are soo bad! *blink*  Idag var Heléne tillbaka på jobbet också,äntligen! *saknat dig gumman!*  På torsdag,då är " we back in buisness ! "
 Imorrn har jag sovmorgon och sen ska vi ha "Team-building" på eftermiddagen. Vad sjutton nu det är,men jag har en föraning om att det nog kommer bli ganska kul !



" Dinner ; Karré med rotfrukter och tzatziki..."





" Idag har jag lite ont i fossingen efter step-upen,snygga märken..."




" nattamat,sen ska jag sova gott..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0