dagen efter . . .

sovit som en stock hela natten/morgonen.Som vanligt när jag är sjuk så drömmer jag en massa konstigheter,ett helt virrvarr av onormala händelser.(usch,blir nästan rädd för mig själv ibland) Vakna av att min mage var i uppror,dock denna gång av hunger. Efter en fasta på 1 ½ dygn är det ju inte så konstigt. Fixat lite havregrynsgröt,kanske inte det mest ultimata för en nyss återhämtad mage,men jag ÄR hungrig. Så det måste ju vara ett gott tecken? Så glad att detta verkade vara en kortvarig "bug" även om jag känner mig helt slut.




 " Apelsiner och apelsinjuice måste vara bland det godaste som finns ! "



" ikväll blir det lite födelsedagsfika för underbaraste och syster M..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0