rain

 Regn,regn,regn och ännu mera regn
,det sammanfattar hela helgen. Regn när jag kom upp till sthlm i lördags och sen höll det i sig,24/7,först nu börjar det ljusna här hemma. Trots många sega själar så blev det utgång i lördags,och vi hade himla trevligt hela högen,och fick igång dansen och fyllde hela dansgolvet,we know how to do it. Igår födelsedagsfika och idag jobb,jobb,jobb. Och idag blev kontraktet klart! Lägenheten är min,dags att börja packa,och nånstanns undrar jag vad ja gett mig in på . . .?



" we know how to do it  baby. . ."



" Blev en hel del egobilder i lördags . . ."






" våra kavaljeér . . ."


" red lips,ntten till ära . . ."



" finest . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0