"take a fall,take a shot for you . . ."

 WEEKEND! Och som jag är värd det! Idag stod vi på lagret några stycken,fick panik och började storstäda. Vevve plocka strumpor och gosedjur,Jenny körde och styrde med trucken (och Weine) själv plocka och flytta jag backar och diverse skit som bara ligger och tar plats.Och det blev så fint såå. Stefan blev glad iallafall. Bjöds på kräftor på jobbet också,kräsna jag tyckte inte någon smaka fantastiskt direkt,men vi har tjatat till oss en ny,riktig kräftskiva av Åke,och vi önskar oss en hoppborg den här gången!!!
 och om en vecka har jag semester - och flyttar ! Hjälp vad det händer saker nu,semestern ser ut att kunna bli så bra så bra såå. Blanda det med lite Sthlm,shopping,konsert och charter ? Givet.galet.Perfekt! 




" Lagom sliten efter 4 dars arbete . . ."




" Jenny har rätt,konstig blandning ( diarrétabletter? ) . . . "

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej du får inte gå på semester!!! Kommer inte att vara lika roligt utan dig! Hur ska jag nu få dagarna att gå???

2009-07-24 @ 18:17:32
URL: http://jennynorrby.blogg.se/
Postat av: Darlingen - såklart! ;)

Kolla, den där lådan kan du ju ta med till Tunisien som den är, bara att välta över i resväskan. Fan va praktisk du är honey! :D

2009-07-24 @ 19:28:43
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0