Det löser sig alltid

 Efter att ha fått lite småpanik från morgondagen fick jag precis det telefonsamtalet jag behövde,så nu verkar det som att allt löser sig,sista pusselbiten ska på plats bara,och det fixar jag imorgon förhoppningsvis. Sista veckan,och nu gäller det att lägga på ett kol. Ikväll kommer mamma förbi för att assistera vid städningen och jag ska som tack bjuda på kvällsfika.   Jobbdagen gick fort,och Jocke är tillbaka!!! Han och jag har redan planer för hösten,och en del hemliga planer,folk skulle bara veta! *blink*  Nu är maten serverad och jag känner att jag börjar bli förkyld,men det kan vara svininfluensan också,man kan ju inte så noga veta . . .



 " Vitlöksbaguette som Jenny gräddat ;-) , och min sommarsoppa . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0