winter wonder land

vaknade inte så tidigt som jag hade hoppats,fick en halvtimme på mig att kasta på mig kläderna,kasta i mig frukosten och sedan rota fram gångstavarna för att sedan möta upp mamma för en frisk och härlig vinterpromenad.
Var riktigt skönt,och när vi kom tillbaka till MaPa så hade pappa fixat nybryggt kaffe - mums !

Nu
är jag hemma igen,såg till min glädje att SVT2 har " Veronica Mars - Maraton "  Min absoluta favoritserie. Har båda första säsongerna på dvd,och i februari släpper dom den tredje och sista - I´m a buyer - såklart! Ska fixa lite te och göra några mackor,sen ska jag parkera i soffan och inte göra någon nytta alls.







Jag hurtig med mina gångstavar





Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Idag fick vi också snö! Vräkte ner!! Mysigt. :)

2009-01-06 @ 19:55:49
Postat av: Heléne

Gu vad hurtig Du ser ut gumman:D

JAg ska låna morsans så får vi ta en runda någon dag!

Krams

2009-01-06 @ 20:31:33
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0