what a feeling !

Hemma,nyduschad och hyfsat trött, men Step-upen var riktigt rolig! Svårt,men åh,vad härligt att få kämpa och svettas! Framförallt trevligt och träffa J igen och sen så var ju en massa andra kända ansikten där! M,F,M och sen efteråt träffa jag L,innan hennes bandyträning!  Nu jäklar,nästa måndag är det jag som köper ett årskort och sen ska jag banne mig se till att infinna mig minst en gång i veckan!
 Nu ska jag äta min risifrutti och sen kolla på "Bonde söker fru - bröllopet" sen är det bedtajm. A det tåls att sägas igen, jag känner mig bubbly!



" kommer antagligen somna som en klubbadsäl,även denna veckan..."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Gu vad duktig Du var vännen! Värsta träningen ju:D

Är på så fort min hosta blir bättre, känner mig sur, hade kunnat sola för det kom ändå ingen från anticimex... Menmen, Ally kom över en sväng så det var lite trevligt iaf, men känner stort behov av sol just nu!! Krams

2009-01-26 @ 21:28:54
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0