vad liten jag var,när jag trodde jag var stor . . .

gick igenom lite bilder på datorn ikväll.Har nästan bara nya bilder,men endel guldkorn från några år tillbaka ( och då menar jag högst 4 år sedan ) USCH. När man trodde att man var påväg att bli vuxen och någolunda proper i sin stil,visar det sig att man egentligen bara var en liten plutt,med noll koll!? Nä,tacka vet jag att jag vet bättre nu (men jag vill härmed poängtera att jag påstår inte att jag ser mig själv som världens snyggaste,men låt mig vara OSVENSK o säga att jag faktiskt trivs bra med mig själv!)



Före


" 2006"


" 2004"

" 2005"


efter

"2008"


" 2009"


Nu hägrar de 25 inom några månader, but you know what ? I think I´ll manage

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Fan gumman, vad snygg du är!!

Jag har blivit smittad av bloggfebern. Nu har jag skaffat en jag också...

2009-01-07 @ 23:11:57
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0