Trött

Usch,legat i soffan och somnade till slut,har en lätt dunkande huvudvärk som lurar,även fast det inte alls blev mycket igår,nästan ingenting!? Men jag är väl bara trött antar jag,alla helger som varit har varit såå jobbiga (men såklart trevliga)
men det ska bli så skönt när allt blir "som vanligt igen" 
Moster och voven har åkt hem,Vincent var så sprallig och busig,han hade nog precis börjat känna sig som hemma. Men kissekatterna blev så glada när de äntligen fick bli utsläppta,men jag gissar att de kommer vara lite småarga och bittra i nån dag eller två,ge igen lite för att de fått varit instängda...

 Blir middag hos MaPa ikväll. Vi gör det enkelt för oss och kör på hämtpizza,andra gången den här veckan för mig.Men gott är det ju. Såg att svt visar "Kopps" på TV också,så det låter som en skön eftermiddag...



                     

    Är hon inte söt? Min "Lycko-Ängel"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0