this is the start of something good

fick en känsla idag,bara en sån där Åh,det här kommer bli ett bra år ! Jaja,nu vet jag att jag inte borde tänka så, eftersom jag alltid haft som mottto ; Hopeing for the best,but expecting the worst(Pessimist - javisst!) Å andra sida,när jag tänker efter så sa jag vid den här tiden förra året att " 2008 - det året som det kommer hända saker!"  och i ärlighetens namn så har det varit det bästa  och mest händelserika året på mycket länge! Och ja,man kan väl lungt säga att det har funnits anledningar att tycka det :) 


    Besökte fantastiska Paris



Insåg att jag har världens bästa arbetskamrater 

 

Självklart skulle jag aldrig klara mig utan min darling!


Salem al Fakir i Berwaldhallen


Stevie Wonder VIP i Globen med Stoppan



 Roadtrippen till Ullared


 
 Spenderad 2 härliga veckor i Grekland


 
 Fann nya underbara vänner


 
 och såklart Vi :)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Cheese vilken fin bild när Du står i trappan där i Paris! Och hörrö pessimisten, Du är min nya optimist i livet så Du vet



Kram

2009-01-05 @ 22:36:25
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0