they have arrived !

usch,idag mår jag väldigt mysko. Ont i kroppen,främst nacken och armar/händer. Bara det inte är influensan,har varken ork eller tid för den delen att vara sjuk nu. Men fuck it! För just nu är humöret på topp! Har precis hämtat ut mina nya glasögon,och jag är sååå nöjd!  Ikväll kommer mamma förbi,jag ska bjuda henne på äppelpaj och vaniljvisp. och imorrn blir det sola efter jobbet med Heléne! Yeay. I´m bubbly !


" Svarta plastbågar från Esprit - mitt nya favoritmärke "



" Hoppas nu att jag får "Godkännt" av "Du vet vem" ?????! *blink*

Kommentarer
Postat av: Heléne

Guu vilka snyggingar! Ska bli kul att se dem IRL imorgon=)

Mysigt Ni ska ha ikväll då, Du och mammsen! Jag och kattpojkarna ska kolla ANTM och käka frukt, kurerar mig med vitaminer nu ;P

Ses imorgon vännen, ska bli såå skönt att sola, jag lär slockna direkt!



Krams

2009-01-21 @ 17:30:48
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Darlingen - såklart :)

Ååh! Jättefina ju!! Kommer bli annorlunda med kul att se dig i nya glajjer i helgen! :) Kramis

2009-01-21 @ 18:51:28
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0