That´s what friends are for...

söndagkväll och åter på hemmaplan efter en helg i Sthlm. Varit en mycket lyckad sådan spenderad med min andra hälft.
 Det har varit en hel del fika,ätit gott,lite shopping (för min del) en hel del för Maria. och igår spenderade vi kvällen på Heron City med restaurangbesök och sen bio. Som sagt,en mycket lyckad helg,men det kan ju inte bli annat med ens bästa  vän ♥

Helgen i bilder :




" Min söta Maria på O´learys där fredagkvällen tog sin början "


" Förstår inte,det är bara när jag är med Maria som jag dricker öl,märkligt..."



" Babybackribs med stripes och coleslaw "




" Världens skummaste dessert - friterad glass med grädde och kolasås "



" Skhlms trevligaste café "


" I got my coffe,and I loved it" ;)



" På Heron City blev det middag på restaurangen "Amazon"



" Entrecote med stripes,bea och stekta grönsaker - mums!"



" Bio! Blev " Benjamin Buttons otroliga liv" mycket speciell film,bra men skum..."


" Idag blev det fika på "Castello"


" Maria fotar till sin blogg,it´s an addiction " *blink*



Som sagt,det har ätits en hel del,men äta bör man...
Söndagkvällen är här och ett och annat ska fixas,ny vecka på gång,men känner på mig att det blir en bra sådan.
Det återstår att se..










Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud!! Från första till sista bilden jag nästan se med blotta ögat hur jag har svällt av all mat och annat junk vi tryckt i oss!!!! :D

Anyway, blir nog inte mkt ätet den här veckan när jag sitter med näsan i min jävla bok.

TACK för en superhelg!!

Puss!

2009-01-25 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0