Tajm for bed

men inte sova riktigt ännu. Fick "Amelia" med posten i tisdags,har ännu inte hunnit bläddra i den,så det ska jag passa på och göra ikväll. Har pysslat lite härhemma nu tills imorrn,när brådsen kommer,även om det inte är stökigt kan det vara trevligt att det inte ligger slängda kläder överallt! Imorrn blir det sovmorgon,och sen en titt förbi MaPa. En fika antar jag,ska fixa min skor när jag endå är där,och busa lite med vovven och SÅKLART  mysa lite med kattpojkarna.
Runt 17-tiden ska jag till jobbet för att möta upp H,som slutar sitt pass då.sen ska vi fixa middagsingredienser!
TACOS ! och förhoppningsvis blir det lite rödvin till det :)

 By the way ; Min husgud just nu - Veronica Maggio. I just love her!


  Me before bedtime




Ludde




Min bebis

Kommentarer
Postat av: Heléne

Konstigt vad man kan kära ner sig i de där kattpojkarna man har alltsåå.. =)

Jorå, stäningen gick bra, HUR lugnt som helst hela kvällen, gick och lullade lite för mig själv på lagret och plockade lite kartonger från någon hylla emellanåt när jag tyckte det behövdes=)

Kul imorgon, sov gott snygging!

2009-01-02 @ 23:17:24
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0