same procedure as every week

jajamän,vi har gjort det till en riktigt tradition;sol,middag,lite tv och lite efterätt,that is how we do it,jag och Heléne.
(Verkligen en höjdpunkt på veckan tycker jag gumman!) Vi ska försök att satsa på en lite nyttigare start på det här året,får väl se hur det går,men vi har friskt humör! Dock är det JAG som måste masa mig till jumpan på måndag,annars ryker ett finger! 

Tajm for bed snart,först en dusch och sen min varma goa säng. Imorrn ska jag till optikern!! Hoppas jag hittar de där bågarna,som bara ligger och väntar på mig! Åh,jag hoppas jag blir nöjd!




" Innan Heléne högg in på kvällen middag ;
Pasta med bacon/purjolök/vitlöksost-sås"



" My favourite part; Efterrätt  Jordgubbste och vaniljyougert "



" se ovanstående mening som sagt..."

Kommentarer
Postat av: lost

Och snabb var du som jag trodde=)

Tycker också verkligen att det är veckans höjdpunkt, tänk bara när GW och Aro drar igång igen..

Kram vännen!

2009-01-14 @ 21:43:49
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0