onsdagkväll

och känner mig helt avslagen(börjar höra till vanligheten!?) Jobbet flöt på idag,om än något lugnare än vanligt,hade lite manlig fägring i charken idag också,få förunnat,vi skyller på Vagnhärad. Kom iväg så himla sent,så jag var inte hemma förrens strax före halv sju,med två matkassar och en handväska i händerna,och omvartannat så höll jag på att halka!
Sa´re va såhär?  Hade på sms fått förfrågan om jag ville hänga med och jumpa,men jag är ledsen,jag bangar idag,och denna vecka,men nästa,då,I promise! Frågan är bara HUR jag ska lyckats få tag på ett par nya sneakers innan dess? 
 
 Nu är det "Grammisgalan" på TV4 och mina två husgudar deltar. Salem al Fakir uppträder,och Veronica Maggio är nominerad i 4 kategorier !!!



" och vinnaren är ..."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0