not so good

ujja,känner mig mer död än levade just nu. Tvättat hela kvällen. Känner mig frusen och näsan har börjat rinna,bådar inte gott inför stundande jobbhelgen...Men imorrn är jag ledig! Ska bli så skönt. Har bokat in hela dagen med mamma,vi ska göra stan och jag har tänkt att bjuda henne på fika/lunch,fast det vet hon inte om ännu *blink*
 Nu blir det hopp in i duschen,ska stå dör en låååång stund,sen blir det te och lite film.

By the way; NÅN som såg "Semestersvenskar???
" Det står dubbelrum på våran biljett,men vi har bara ett rum"
Goddag yxskaft,dubbelrum = 2 bäddar (eller dubbelsäng)
Jag skratta gott kan jag lungt säga :D

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Såg inte programmet, men hörde just den kommentaren... HJÄLP!! De kan ju aldrig ha bott på hotell förut..!! Men som sagt, ett gott skratt fick man sig! :)

2009-01-29 @ 19:17:37
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0