Måndagkväll

avslutade precis ett långt och härligt telefonsamtal med M. Länge sen vi hördes,och sågs! Alldeles för länge sen sist,men nu har vi planerat in en helg i slutet av månaden då vi bara ska göra massa skoj - det är på tiden!
 Åh,idag var T inne och hälsa på oss på jobbet! Var så himla kul och träffa henne igen. Åh,vad jag saknar dig på jobbet!

 Imorrn är jag ledig igen,ska bli skönt,har redan planerat in en långpromenad med mamma ute i solen och snön. Bäst att kasta på sig extra tjocka lager med kläder,är ju rena vargavintern ute. Ska till och med vara duktig och dra med mig mina gångstavar,dags och bli lite hurtig och ta nya tag,snart  börjar gympan igen! Måste bara se till att fixa ett par nya gympaskor innan dess. 



                                      

" One heart "




Min underbara varma vinterjacka




Kommentarer
Postat av: Heléne

Ush vad tråkigt att Du inte jobbar imorgon vännen, men jag får hålla till godo med min nya favoritblogg där det händer grejer även om Du jobbar eller inte=) Så glad att Du börjat blogga:D



Kramkrams

2009-01-05 @ 22:33:10
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0