hopeless case

jag måste vara förföljd - av nån militant klocknazist som bara inte vill att jag ska kunna ha snygga klockor!?
Jo,mina vänner - min klocka har gått sönder igen! (Håll hårt i din nu Heléne!) *blink*  men seriöst,jag ger mig inte. I helgen är det jag som kommer älga iväg till närmsta Uropenn för att inhandla en ny herrklocka !!

 Middagen idag var inte heller den den nyttigaste. Till mitt försvar? Jag har kyl/frysskåpstömming,andra har bartömmning !




Lövbiff med stripes och världens godaste sås

                          
        
 

   


Pooooostoooorderskiiiiiiit! (men egentligen inte ) *blink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älga!! Hahaha! Det ska bli ett sant nöje att se detta! :D

2009-01-21 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0