Girls night out

Blev riktigt lyckad och trevlig kväll igår. Jag,H och M käkade en riktigt god middag bestående av tacos. Hur gott och enkelt är inte det? Jäklar vad vi moffa i oss,men ändå blev det en hel del över,det blir kanske en liten matlåda?
 Hursomhelst. Hela min lägenhet blev tillsist full av skor,smink och finfina tjejer. Blev en hel del kackel,attan vad mycket det fanns att snacka om. Senare på kvällen kom även M och A-C förbi och hängde med oss ut - trevligt!

Väl på Hotellet fanns det inte så mycket att komma med,tror i ärlighetens namn att vi hade haft tevligare om vi stannat hos mig,men det var klart att vi hade trevligt där också.Det bara slog mig att det kanske inte är så konstigt att jag inte varit där på HUR länge som helst,var kanske inte det mest ultimata stället att gå ut på..men nu ska jag inte vara sånn,kommer säkert hamna där fler gånger.

 Tajm och traska till MaPa. Idag åker moster hem,så det blir en liten "Hej då - fika"


Partypingla



H och jag



Söta M

Kommentarer
Postat av: Malin

hej tjejen! tack för att vi fick komma förbi & hälsa på i din mysiga hemstad igår, fler gånger kanske :) KRAM!

2009-01-04 @ 12:20:01
URL: http://lovstrom.webb.se
Postat av: Heléne

Jag tycker det var supertrevligt vännen, det gör vi SNART om!:D

Tack ännu en gång för att jag fick kvarta hos Dig=)

Kram

2009-01-05 @ 17:40:41
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0