Feelgood

men just nu är jag nära att decka här på stolen! Nej! Ska rycka upp mig,har saker att göra.Senare ska darlingen ringa,och ännu lite senare då dyker min andra darling upp. Imorgon är jag ledig - ljuvligt! Men jag har i ärlighetens namn massor som jag har,eller tänkt att göra. Blir nog ev. en lite snabbis in till Sthlm.Sen ska det även hinnas förbi optikern,och imorrnkväll börjar mitt "seriösa" träningsliv! Väntar bara på besked från H om det blir en helkväll imorrn eller inte. Nepp,I had things to do I think...




 " Min nya "leksak" - högtalarna funkar verkligen kanon!"

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Åååh, va fin!!

2009-01-11 @ 18:37:03
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0