Dåligt uppdaterad...? Jo,jag vet...

Fick en liten pik av H på jobbet idag om mina dåliga uppdatering - och ja,jag vet,men jag har haft bra anledningar jag med ;)

Usch,vad mycket det är nu,eller har varit? När tar det stopp? ÄR så trött i hela kroppen,vill bara sova,sova,sova,men samtidigt är det så mycket roligt som händer hela tiden,så vem har tid att sova?Inte jag!

 Varit en mycket intensiv vecka,med nyår och allt vad det innebar,även om det blev ganska lungt.


 Måndagkvällen blev det (ganska) oplanerat biokväll med J,P och H. Vi drog iväg till Heron City och tog den sena bion - det blev Madagaskar 2. Jag vet - jag har sett den redan,det hade J också gjort,men det var verkligen värd en andra titt. Hysterisk rolig vissa stunder! En mycket rolig kväll iaf. Middagen var bland det värsta vi drog i oss. Jag o J tog till Mackan,och glass med kolasås på det. Jag o H delade på en stor varma chips,men jag hällde ut hälften på golvet som H sedan satt och trampa i - Bra ljudeffekter ;)  Bilresan hem var smått hysterisk. H hade faktatimme,och skratta gott åt att J köpte 1 dl spolarvätska (eller hur mycket det nu var) för 79 kr. A härliga arb.kamrater man har!

 Idag har vi haft inventering på jobbet. Den TRÅKIGASTE dagen på jobbet,på hela året. Det var bara att tappert infinna sig kl 06 på jobbet,fast jag slapp undan hyfsata bra endå,charken måste ju skötas också ;)
 Efter 11 timmar på jobbet fick jag iaf äntligen dra mig hemåt,mör som attan. Gissa vem som ska sova imorrn? JAG!

 MEN som sagt,alltid nåt på gång,och imorrn kommer H och M förbi. Vi ska käka middag,spela lite spel och sedan blir det utgång för oss! Första gången på ÅR som jag går ut här hemma,ska bli...intressant,är nog ordet jag söker *S*
Hursomhelst,ska bli trevligt och bjuda hem tjejerna!

 


 P,J ,H,jag ?? maybe,maybe *s*

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej gullet! ´Shit vad jag har garvat när jag läste Ditt inlägg=) Haha, fatta att Jocke pröjsade SÅÅ mycket för SÅÅ lite spolarvätska, vilken ekonom han är!;P

Hursom, ska bli SUPERTREVLIGT imorgon! Har jag verkligen sett fram emot=)

Stor kram, ps sov ut imorgon så Du orkar med oss på kvällen =)

2009-01-02 @ 21:42:28
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0