Söndagkväll . . .

Vart tog helgen vägen? Vi har frågat oss det flera gånger under lör/söndagen för även om vi gjort en hel del,men ändå tagit det lungt så har helgen helt plötsligt tagit slut,och jag är om inte ännu mera trött nu än innan helgen *illa*
 Tog tåget upp igår för att hinna shoppa lite,tro ni jag orka det? Inte en chans,var alldeles för mycket folk och trots att jag ändå,trodde jag,packat lätt så orka jag inte,så jag irra omkring i Gallerian tills M kom,blev en tidig middag i city och sedan hem för att avverka några avsnitt av "sex and the city" sen bar det av till Johan och Tove,blev lite vindrickande och chipsätande där inna vi drog vidare in till stan och "Olssons video" Bra drag,eller någolunda iallafall,vi försökte få igång dansen lite,men folk var lite stela och tråkiga men vi bara otroligt coola *skratt* Jag och M avslutade sedan kvällen på donken och masades oss hem sedan runt 03.00,något slitna men efter en mycket lyckad kväll/natt.

Idag har jag varit på mitt första barnkalas(förutom alla jag var på själv som barn) Lilla Stina blev stora tjejen och fyllde 1 år idag! bedårande söt hon är,och med på kalaset var hennes kompis Magnolia,lika söt hon,jag blev poppis hos henne och fick alla hennes leksaker *skratt*  Många presenter blev det,men traktorn med alla djuren och lätena blev lite för mycket och var mest läskig,tror att vi vuxna uppskattade den mest. Jag själv bidrog med en present till föräldrarna,visste väl att "barnvagnsskylten" jag köpte i Ullared skulle komma till användning!!!

Nu är det in i duchen,sen en kopp te och sen tajm o sova,imorrn är det upp i ottan som gäller. 3 dar kvar....!





 " Jag och Tove alias "Doris" - sån jäkla muppbild på mig,härligt..."




 " Johan och Martin - Olssons video "



 
 " det blev en sånhär skylt Lisa och Nicklas fick,får se när N kommer in på jobbet vad slutresultatet blev *blink* "


Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Nu blir man ju lite nyfiken! Vad händer om 3 dagar? :) Kramis

2009-02-08 @ 21:21:30
URL: http://voyage.blogg.se/
Postat av: Heléne

Spännande att se när Nicklas kommer in=) Tänkte ge min i doppresent (som en bonus) till Sten, men får nog bli senare istället, typ vid nån namnsdag eller nåt, för anar att det dröjer tills jag blir morsa (om jag blir det...) ;P

kram vännen, ses imorgon!

2009-02-08 @ 22:31:12
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0