just another manic monday

som jag nämnde i bloggen tidigare i veckan var måndagen helt fullproppad,till max! Och till på köpet så pajja min dator,ironiskt nog,när jag och A på söndagkvällen hade suttit och pratat om externa hårddiskar o.s.v. Vad är oddsen?
Nä,som sagt,jag och datorer + klockor,inte en bra kombination...

Hursom,måndagen började hemma hos A,var såå länge sen sist,men han såg ut som jag mindes mig. *haha* där fick jag en bildvisning från hans resa i Miami tidigare från i höstas,fina bilder,men jag var inte avundsjuk.*blink*
Sen blev det raka vägen med tåget in till city där vi avnjöt en mycket god lunch,och som vanligt kunde jag inte motstå alla desserter så jag tvingade honom att dela en med mig! Sen upp till söder och träffa Maria och tog en fika tilsammans med hennes klasskompisar,trevligt värre. OCH självklart var jag tvungen att hinna med lite shopping innan hemfärd,dock missa jag tåget p.g.a det. *bra*  Kvällen avslutades med Step - up! Gissa om jag somna gott sen på kvällen.


" Brunch på Jensen´s böfhus - wasagatan - mitt och A´s favvohak!"



"Andreas - En bild där han INTE blundar"



" Biff med råstekt potatis och favoritsås -oslagbart "




" desserten som jag tvinga A att dela med mig "



" Min nya klocka - hoppas den här håller då! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0