Julstrul

 Blogguppehåll ? Nej,men mycket på gång,ständigt. Har knappt varit hemma sendan i onsdags och vet inte ens hur många timmar jag spenderat på tåg,t-banan och i bussar och bilar. Kul? Nä,inte sååå värst.
 Hela torsdagen spenderades i Stockholm. Hann handla lite julklappar innan det blev fika med käresta och sen mötte vi upp Maria och käka innan hon och jag tog bussen till Bergdwallhallen och njöt till musiken av Salem al Fakir och stockholm sympfoniorkester. Mötte senare på kvällen upp Martin och hans gäng på Olssons och det blev sent,och en och annan öl och jag blev kvar i stan och tog tåget hem på fredagen och raka vägen till jobbet.
 På lördagen blev det lite jobb och ännu mera tågåkande innan det blev till att göra stan igen. Pillan ade sin bye bye swedenmiddag på Friday´s vid Stureplan och efter mycket om och men hamna vi på Sturekompaniet. Kanske inte riktigt min typ av uteställe men vi hade trevligt och blev hyfsat långvariga innan vi drog vidare för att möta upp kusin Nicklas. Somnade av ren utmattning runt 03. Mycket trevligt och vi kommer alla sakna Pillan! Men än har hon inte åkt.
 Just nu sitter jag och tittar på ett förlossningsprogram på TV4. HJÄLP och aj! Har varit mycket produktiv idag. Gick och lämna av Martin vid tåget och gick sen och handla ingridienser till julgodiset. Dammsög och rolla min soffa,så nu ligger det en halv hund i min soppåse. Torkade golven innan det blev fika hos MaPa och djup disskussion om julklpappar. Jäklar vad svårt! Men å andra sidan har jag bara en person kvar,den svåraste med  det blir en tur till stan på onsdags. Min sista chans till julshopping,orkar inte ge mig ut i helgen som kommer,då kommer alla vara ute!!! Imorrn blir det vaccination för min del,undrara dock hur jag kommer må efter det,efter alla dessa historier man hört. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0