Soon I´m leaving the country

 Helt galen dröm i natt,seriöst drömde jag om solens förintelse eller nåt liknande,den slocknade helt enkelt!?  Ska jag ta det här seriöst nu och starta sekt så we all can kill our selves ? Jag kanske är värsta oraklet? Hursomhelst så blir jag lite fööör rädd för mig själv *skäms*  
 Igår var jag världens modigaste (tycker jag) Badade första gången på 5 år i Sverige. Blev en rajd till Klemmingen med tjejerna och så fick vi en badpojken med oss också,nice. Vid nio beställdes det pizza och Jenny haka på och vi moffade i oss allt på 20 min och hamna tillslut i soffan och kolla film. Så trevligt såå när tjejerna är på besök. Skratta gott åt helgens bravader och bilder. Helt sjukt!
 Idag har jag pissmycket som ska göras. Packa,och försöka städa i ordning hemma så det inte ser ut som hej kom och hjälp mig när man kliver in genom dörren om drygt en vecka igen. Hade starka plner på att ta en tupplur,men jag hinner verkligen inte. Varför ska man ha sånna svårigheter med att packa? Hur ska det gå när jag ska med till Kina? Jag kommer ta med halva hushållet då. Ska iallafall ta mig sjölv i kragen snart och fixa det sista,så hoppas jag på en ugn kväll på balkongen och i soffan. Sen är det hej då Sverige och hej Afrika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0