Skäggig vegan

 Haft en långdag/kväll med Fia,en mycket trevlig sådan. Blev först brunch hemma hos henne och sedan tog vi bilen mot ikea och fyndade en hel del,jättenöjd med mina inköp,men alltid lika konstigt,man fyller kasse efter kasse och sen när man väl kommit hem och packat upp var det helt plötsligt inte så mycket? Har kommit på att det är planerat så,så man snart måste dit igen och handla ÄNNU mera! *frustrerande*  Blev sen ett besök i SKHLM pch vi tog en vända in på "Myrorna" Underskatta aldrig dom. Jag fynda en väska (som Fia egentligen hade första tjing på) och hon fynda en thékanna,som vi sedan åkte hem för att inviga. Blev lite spel i soffan och jag hade gosigate katten i knät. 
 
 Har senaste veckorna funderat på vad jag kanske vill bli när jag "blir stor". Har funderat och funderat och fastnat och haft en idé i bakhuvet en tid nu,ska kolla upp lite runt i kring det,så får jag se . . .


 

" det tar sig,men jag är inte nöjd,på långa vägar . . ."
(svar Ja: Jag samlar på ryska dockor . . ."

 

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för igår gumman! vad fint de blev! Puss

2009-08-28 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0