vår is in the air !!

Gympaskorna fick ligga på hyllan ikväll. Tog en promenad till MaPa och sedan gick jag och mamma ut på långpromenad och njöt av kvällssolen istället. Så passade jag på att prata av mig lite för mamma ♥
 Sen när vi kom tillbaka hade pappa fixat fika. Vi fikar en hel del i min familj - we love it ! always have,always will.

 Nu blir det en lång,varm dusch,sen en stor kopp the och lite frukt till det,som jag inhandlade på jobbet idag.
Ska sen in och rota i min garderob,är småsugen på att börja dra fram lite vårtröjor o.s.v Hursomhelst så ska alla tråkiga vintergrejjer som ligger och skräpar in.För NU ska våren stanna... Och så har jag och Heléne bokat in en shoppingdag nu här i April ! Ska bli kanoners,för det verkar som att vi kör på samma strategi du och jag gumman *blink*






 " Blev broccoli till middag idag också (till gulaschsoppan) . . . "




" Mitt nu välfyllda kylskåp,bara nyttigheter,nästan . . . "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0