Tröttaste helgen?

 Vet inte vad som hände igår kväll,men det kändes som att vi blev klubbade i skallen,för vi kraschlandade först i soffan,nån timme eller så, och sen i sängen,och kunde inte tas ur därifrån förrens klocka vart runt 20.00 då jag insåg att jag var hungrig! ("men du är ju jämt hungrig" var det någon som sa,och ja,det stämmer nog...*blink* ) Middag och sen ett glas vin på det - ingen bra kombination. Totaldeckade i soffan runt 22.00 och sen var det tack och godnatt.
 Fast det var en lång dag igår,det skyller jag på. Jobbade mastodonttiden som sagt,men det var såå otroligt strålande fint väder,och skönaste folket som jobba igår. Jag och Jenny hade både frukost och lunchdejt ihop,och på lunchen satt jag,Jenny och Martin ute i solen och glassade - underbart! Blev en skön promenad hem sen med kärestan,och äntligen sitter skinnjackan inte så illa när värmen börjar smyga fram. Kommande veckan blir nog en pärs ! Påsken stundar,men det är 4 dagar,det ska jag väl överleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0