Snart är eländet slut!

 Igår var det shopping med världens bästa Heléne !  Slutade 15.00 så H kom och hämta upp mig på stoppan och sedan bar det iväg mot Eskilstuna,som jag faktiskt aldrig varit och shoppat i.  Till tonerna av Peter LeMarc och en massa struntprat så gick resan in himla fort,och vi hann både strosa runt i E-tuna och sen for vi ut till E-tuna Park och blev kvar tills de nästan stängde. Sedan blev det en sväng förbi Malmköping och H´s föräldrar,och alla katterna! Där bjöds det på thé och bullar och runt 22.00 trilla jag in innaför dörren,trött men glad av dagens sällskap och shoppingfynd!
( Det funka ju jättebra gumman o shoppa ihop,som vi trodde !)  *blink*



" Det blev lunch/middag bestående av tacos "



" Istället för grädfil var det godaste vitlöksdressingen . . ."




" Vid E-tuna park blev det sedan en fika . . ."


" Mina shoppingfynd; Topp + tunika från Gina,leggings från Vila och 2 übersnygga klockor från Uropenn..."


" tissenissen hos H´s föräldrar ; gissa om jag var SÅ nära att ta med hem !! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0