Resfeber . . .

 Heléne åkte precis,vi tog en spontan-dejt och har druckit thé och suttit i soffan och snacka,mycket fika för Heléne idag *blink* Har precis packat ner det lilla som ska med,blir inte mycket,vilket är oerhört skönt för en gång skull,då jag alltid tar med mer än nödvändigt! Känns också konstigt på ett sätt,min darling Maria har hitills alltid varit med på mina utlandsresor,så jag kommer sakna min reseledare ♥ men det kommer bli såå bra så med tjejgänget.  Kommr antagligen få oerhört svårt att sova,eftersom man ska upp innan tuppen,väldigt intensivt,men ska bli kul!
 Ready or not,I´m returning to frankfurt ! ( var där en weekend sommaren 2007 )


 Har nu avslutat samtliga "viktiga" telefonsamtal samt hunnit ta en varm dusch,har ställt klockan,ska krypa ner i sängen nu,så får jag se om det blir några timmars sömn eller om det bara blir en dvala ?


 
 " Pass,pasetas,p-piller och poletter . . .(eller hur var det nu) *blink*



 
" Gick förbi idag och insåg,GUD vad skor jag ska ha på mig i sommar  . . ."

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Åh sötis. :) Nu är det du som får "ta på dig rollen" som reseledare! Ordning blir återställd i augusti. ;) Ha det toppen nu, och hälsa Anita om hon ligger kvar i sitt fönster!! ;) Haha.

2009-04-20 @ 21:20:07
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0