Obligatoriska släktmiddagen . . .

 Långfredag och uppe med tuppen!  (men har hört,och vet genom säkra källor att äldre ÄR morgonpigga...) *blink*
Har meckat och skruvat nu på morgonen,fick en " köksö" av min käre bror i födelsedagspresent,så nu har jag extra plats i köket och ska äntligen investera i en kaffebryggare från OBH !! Men aaah,ibland hatar man bara ikeas j*vla bygginstruktioner...*sucka* 
 Idag blir det bilresa ut i buschen igen,mot Hälleforsnäs och den obligatoriska påskmiddagen med moster och co. Ska bli riktigt trevligt,och om vädret tillåter är det jag som ska inta postition på ballen och lapa sol hela dagen.
 Har jag tur är Vincent på bra humör så jag kan pussa och krama på honom också,blir ev. en snabbvisit med moster på Lager 157 också. Let´s make this a good day !




 " Voilá - a real masterpiece . . ."



" AAAAAJ! "



" Inte det minsta sexigt . . . "

Kommentarer
Postat av: Mats

Bra gjort den är ju snygg

2009-04-10 @ 09:43:17
Postat av: Jenny

handyman Maria, eller kanske Handywomen

2009-04-10 @ 12:03:24
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0