Ny människa

 Har sovit som en stock i natt,men drömt hela natten lång att jag campat ? Har tagit en riktigt sovmorgon på mitt egna sett,lång varm dusch,frukost i solen i köket och stereon på hög volym med en massa svensk trallvänlig blaja *blink*
 
Ska packa lite snart inför dagen som ska spenderas uppe i Stockholm. Ska först möta upp Andreas för lite shopping/fika i solen,och sen möta upp min darling,blir middag uppe i stan,och förhoppningsvis(troligtvis) en massa struntprat. Längesen som alla vi 3 träffades ! Åh,det här blir en bra vecka,det känner jag på mig! (hoppas,hoppas)




    " Redo för en heldag i Estocholmo ! . . ."



   " Frukostbuffén är serverad i solen. . ."



 " Frukostdejt med Leila,hitta några godbitar till framtida middagar . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0