It takes a fool to remain sain

Stockholm,stockholm,stad i världen . . . Haft en riktigt lyckad estocholmodag med mina goda vänner.
 Andreas bjöd på försenad födelsedagsfika i Kungsträdgården och sedan blev det en promenad genom stan,tills vi mötte upp Maria på Hötorget och vi begav oss till Jensen´s för middag och dessert. Efter några timmar blev det en promenad upp till söder,och jag och Maria kan konstatera att det kommer födas MÅNGA barn i Juni/juli,oj vad det vimmla av gravidmagar där ute! Varit skönaste vädret ute idag,något blåsigt kanske men vad gör det,enda negativa är att jag tror Jenny har smittat mig *blink* (!) för nu är det jag som snart inte har någon röst kvar.Fortsättning följer . . .


Dagen i bilder ;


" Hela Kungsträdgården står i blomm - lovely ! "
 


" Andreas stod också i blomm *blink* . . ."




" Kungsgatan . . ."




" Maria med sin dessert,glad i hatten . . ."



" Seriöst bland de topp 10 godaste desserter jag ätit ! "



" I väntan på notan byggde vi torn . . ."



" Pose,pose,pose . . ."




" Stanna upp hela trafiken för att kunna ta en bild ! . . ."




" Klockrent tyckte jag och Maria . . ."





Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaja skyll på mig bara! Men det e lugnt ska inte vara arg på dig speciellt länge... ;)

2009-04-28 @ 18:42:50
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0