" Herre på täppan "

Som sagt,vet inte riktigt hur eller vad jag tycker om min nygamla position på jobbet.? Det är ju inte första gången,jag vet ju vad som gäller,men nu,när det ska vara över påsken ?! Kära nån,OM prinskorven tar slut,och kunderna blir arga att påsken är förstör,då är det väl mitt fel ? *ujja* kanske borde börja med terapi? Jag får ta mina kära kollegor till hjälps,och hoppas de säger ett och annat lugnande ord på vägen *blink*

 Igår var det Heléne och Maria-dag!
Sola,shoppning och middag. Gjorde det lätt för oss och fixade pasta med bacon/vitlök/purjolökssås. Till det blev det broccoli och till dessert vaniljyougert och honungsmelon (måste ju väga upp fettet med lite nyttiga grönsaker och exotisk frukt) och ja,vi måste alltid ha någon form av dessert efter våra middagar!

 


" stylar vid spisen . . ."



" Voilá -  ett säkert kort,fruktansvärt gott . . . "



" lilla jag  . . ."



" Söta Heléne . . ."



" Jag försökte hålla i den STORA kissepojken. . ."



" Ingen katt borde egntligen kunna ligga såhär,men cosse kan . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0