Fisherman´s friend är min bästa vän

 Jag blir tokig! Ju mer jag hostar desto mer ont i huvet får jag. Och ändå skulle jag vilja säga att jag mår bra,men faan också! Har fixat och pysslat hemma hela kvällen nu,i lagom tackt. Ska göra mig en stor kopp thé med massa honung i. Eller som Tobbe sa idag:drick honung!
 Efterlyst på tv också,sen dags och bädda ner sig. Kan ba konstatera att den här dagen blev inte alls vad jag hade hoppats/räknat med. Får ta igen det på semestern!




" Yes,just nu lever vi i symbios (eller vad det kallas....) "




" Ikväll plockades sommarens klänningar fram - har längtat ! "

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare! har massa hostmedicin kvar här hemma efter min vända... Du får krya på dig massor nu!! KRAM

2009-04-29 @ 21:37:38
URL: http://jennynorrby.blogg.se/
Postat av: Darlingen - såklart!

Trist att du är risig gumman!! :( Puss o krya på dig!

2009-05-01 @ 21:52:40
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0