det blir inte alltid som man har tänkt sig

tror att den här och förra veckan sammanfattar det ganska bra. Nu gäller det ju inte allt,men visst faan ska det strula till sig så fort katten är borta? Men det där löser vi alltid,men ibland kan jag bara känna mig såå frustrerad,men jag försöker att inte visa det,men jag vet,jag har nada pokerfejs. . .
 Varit en kaotisk dag idag också,till och från,haft några incidenter,var helt koko när jag kom hem idag också,så det blev ingen riktig middag ( vågar inte ens skriva vad jag käka.Onyttigt? You bet!)
 Imorrn är det pansionärsdag,håll i hatten!!
Räknar med ännu en kaotisk dag,men jag har de bästa arbetskamraterna omkring mig,och efter jobbet blir det sola med Helén,och sen på kvällen blir det lite hemmagjord pizza med kärestan..
 
Och förlåt igen gumman,jag är FÖR vimmsig. . .



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hemmagjord pizza.... rekar du inför lördag? Krama!!

2009-04-08 @ 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0