Bor dom i huset ?

Jo,tack,mina föräldrars katter bor i huset. *asg* Herregud,precis fört ett udda samtal med en bekant till familjen,ibland får han till det så galet att man får hålla sig för kung och fosterland för att inte kikna av skratt. Blev en riktigt trevlig middag trots allt,var inte direkt på tiptop-humör när jag anlände,men glada miner,och bäst var nog nästan att min andra moster var där med sin man,har inte träffat henne på säkerligen nästan ett år,men det blev bara väldigt kort,men åh,så härligt!♥
 Vette sjutton vem som var dj,för det har spelats allt från Thorleifs (????) till Thåström, och pappa och några gubbar skulle som vanligt stajla med vem som har bästa steroanläggningar och datorer och hej va det går,och nån satt och läste instruktionsboken till stereon (!?) och innan jag kom hade det spelats dragspel,och någons skor hade blivit utelåsta på balkongen . . .Nä,jag kände att jag gick nog i rättan tid ?
 Dags och krypa till korgs snart,känner mig inte helt tiptopp,men jag hoppas arbetsdagen imorgon går fort,så det kan bli en vända med brorsan båt i solen !!


Bjuder på en gammal godig från mina gamla turnétider,med JOHAN som frontare! Hell yeah! *blink*


" aaaah,Anders,Henke och Jan i sina rosa byxor och Johan i skinn...det var tider det.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0