Are you talking to me ?

Min röst är typ lika med noll just nu. Mår hur bra som helst i övrigt,lite småsnuvig kanske,men det kan lika gärna vara pollen. Men annars har jag gått från att vara rosslig i halsen till att låta som en pojke i målbrottet. Riktigt sexigt. Och av nån väldigt konstig anledning var det idag som alla säljare tydligen hade bestämt sig för att komma,och telefonen har gått varm,så inte har man kunnat vila rösten inte. Jo,jag tycker faktiskt lite synd om mig själv . . .
 Tajm
att fixa käk,får se hur det går,trodde pasta var på gång,men jag hade glömt sätta på plattan...
Blir iallafall pasta med bacon och champinjoner till,och så har jag lyxat till det med en bit parmesanost!

21;07 : Vet inte vad som hände nu ? Helt plötsligt kan jag inte sluta hosta,huvet dunkar som om det vill explodera och jag blev bara trött. Dags att bädda ner sig tror jag. Börjar tidigt imorrn så det blir nog besök på apoteket imorrn eftermiddag . . .




" 25-års presenter från bästa gumman . . ."





" Gårdagens fynd på Indiska . . ."




" Champinjoner ! . . ."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja :) Vi kan göra tillsamans! :)

2009-04-28 @ 20:47:44
Postat av: Heléne

Tack snälla för lyktorna gumman, superduperfina och väldigt mycket mig=)

Påtal om Indiska-lyktan, mapa fick likadana av mig i julklapp, fast svarta;P

Bra smak Du!



KRams

2009-04-28 @ 21:09:04
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0