7 days later I´m messed up and nowhere to be find. . .

 Vår,vår,vår !!!! UNDERBART ! Strålande sol hela arbetsdagen,jag och Tobbe kom fram till att man kanske borde börja röka?? Så har man anledning att gå ut på rasterna? Hm...jag funderade,och övervägde men näää. Fick se nya tatueringen idag också - jäkla snygg Tobbe! Blir som sagt sugen själv. . .

 Hunnit massor idag,både på jobbet och hemma. På jobbet är jag just nu en vecka framåt i tankarna,hur ska man veta vad som blir rätt,eller mindre rätt? Men Stefan kommer med lugnande ord hela tiden,det är skönt det. Men men,vi får väl se hur det låter nästa vecka,då kanske det blir ord och inga visor...Tog en rajd på "stan" på vägen hem,tänkte jag skulle fixat lite födelsedagsblomster tills imorrn,men icke,föll inte i smaken.
Fixade äntligen idag ner Itunes !  på datan,inte kunnat använda min Ipod sen förra datorn kraschade,men nu.nu är min lilla baby tillbaka,redo att användas! Dags och inta position i soffan,eller så fortsätter jag att dona och plocka..? Har lite ADHD ikväll tror jag,så det blir det sistnämnda.Imorrn blir det jobb till 19.00 sen blir det fest !! börjar dock jobba 06.00 lördag,så vi får se hur jag mår då. .



" fixade egna hamburgare idag . . ."



" Slutresultatet . . . ! "




" Magnum dinner till efterrätt . . ."




" med fruktsallad till såklart ! "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0