Varför man (nästan) aldrig ska slänga gamla kläder ;

Var hemma hos mamma och pappa igår,efter en mycket krävande natt/morgon/förmiddag(Juldagen). 
 Började av nån anledning rota i en av mina gamla garderober,som för övrigt fortfarande är överfulla med massa skit som ännu inte lyckats packas ihop och frakta över till min lägenhet
(tycker det ligger bra där hemma hos MaPa)
MEN iaf,rotade fram min gammla ullkappa,som säkert hängt där orörd i flera år,tror jag införskaffade den när jag gick på gymnasiet! Provade den,kan fortfarande ha den (stl 34) och hade den på idag när vi var och shoppande,kalas! TÄNK om jag hade slängt den? Sån jävla waist det hade varit!


Min nygamla ullkappa


Juldagen gick förövrigt förbi alldeles för fort kom jag och M fram till,vad hände egentligen?
Kvällen tog sin början hemma hos J och J,där bjöds det på Singstar och Rockband. Det var Singstar-debut för min del,skitskoj,men faan,det var svårt! Men med (ganska) mycket rödvin i kroppen gick det som en dans tillslut. Lägenheten var full av folk,J och syster S var där,Ms syster såklart och sen även nya ansikten som F,alltid trevligt med nytt folk!
Väl på Elektron var det rena personalfesten,men men,bor man i Gnesta kan man inte förvänta sig annat- Nice !
Min kamera beslöt sig för att strejka,så det blev bara EN endaste bild tagen,men men,håll tillgodo :)



J och M framför Singstar !

Kommentarer
Postat av: Heléne

Good girl:D

Då är det bara att börja leta i garderoben efter något att ha på sig... alltid samma problem! ;P

Förresten, skvaller, 40åringen som raggar på mig var inne två ggr i fredags... Haha (desperat?)!



Stor Kram!

2008-12-28 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0