Inser mitt stora behov av att uppdatera - redan!

 Har hunnit städa lite, samt fixa iordning bland mina kläder och garderober. Och jag måste säga att jag tycker faktiskt att ett smart inredningstips (om man vill kalla det för det) är att hänga endel plagg utanpå garderobsdörrarna,ser så myctket mera bebott och trevligare än ett par kala dörrar,men det är vad jag tycker...:)

 



Förresten,dimmiga som vi var på annandagsmorgonen (dagen efter Juldagen,och okej kl var 12.30)
så upptäckte jag på min vita topp att det var läppstiftfläckar på ena axeln.
M undra vem jag hade hånglat med,och ja...det undrar jag också ! *s*


Vem har hånglat med min axel ?

Kommentarer
Postat av: Heléne

Haha, ja desperat ja, milt uttryckt, varför är alla medelålders dock?? =)

Hehe, lika smak är bra smak! Hehe, kommer säkert komma dit i samma jeans, samma tröja och samma klockan i alla fall.. ;P

Förresten, blir det dendär roliga filmen som alla sett utom jag (Madagaskar) eller vad har vi tänkt? =)

Big kram!

2008-12-28 @ 21:59:37
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0