Hur SÖT får man vara !?

Precis hemkommen från mamma och pappa. Moster är på besök över nyår och med sig har hon sin bedårande söta hundvalp Vincent! Han är en Danska - svensk gårdshund och världens busigaste och roligaste! Han och jag har busat hela kvällen och nör väl jag ville vila framför "Bonde söker fru" blev det starka protester från hans håll,så vi busa lite till,tills han tillslut somnade brevid mig i vardagsrummet - ÅH,KAN JAG FÅ EN JA OCKSÅ!? 

 Idag har jag varit en snabbis till Södertälje. Vilket botten-napp. Hitta inget som skulle kunna vara dugligt till nyår,får gott nöja mig med det jag har sen förr. Sprang in i S o M istället en snabbis på Kringlan,trevligt,trevligt.
 Hittade dock en sjal på Indiska,en sån där svart,grovstickad dom kan vara mysig att ha när det börjar bli kallt ute nu.
 NU tajm för the och sen lite slötittande på TV.IMorrn är det åter till jobb,looking forward to,faktiskt,4 dar ledigt har kännts långt!?



 Vincent

                                                                                                  




                                                                                                                                                                                                                                     lite nervös och blyg i början 

 


Dagens fynd på Indiska

Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh gumman vad kul att Du börjat blogga:D

Äntligen något vettigt att läsa på kvällarna!

(Rusktigt söt valp Din moster skaffat)

Förresten, lite party på lördag? Börjar 7, men jag e på!



Kramkram

2008-12-28 @ 20:03:14
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0