Underbara helg!

Gått förbi min gamla lägenhet under de två dagarna jag varit hos mamma och pappa, usch så annorlunda den är nu. Plastblommor,plastblommor och plastblommor i alla fönster! Även om det var skönt och flytta så känner jag bara nej! Det är min lägenhet! Lika mycket som jag tyckte illa om den,lika mycket älskade jag den lägenheten och alla minnen den innebar. Kommer alltid känna en splittrad känsla när jag går förbi,men så är det väll?

Sitter äntligen på tåget mot hem nu. Har nog aldrig varit så skönt med helg. Varit en tung vecka i många bemärkelser och jag bara hoppas att helgen inte går för fort. Nu ska jag hem och sen köpa en flaska rött och bjuda min sambo på middag och mys.
Underbara fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0