Min fucking jävla dag

började med en av vi var en mindre medarbetare idag,sen blev det stopp i avloppet,vi hade matbjudning fast vi fått meddelande om att de var uppehåll för sommaren,det kom en kund som påstod att vi lovat att vi skulle sponsra en klubb med 250 st korv med bröd,vilket var helt galet! och hon sa si,och han hade sagt så !  Min nyckel till skåpet på jobbet ligger i en låda uppe i stan och idag när jag handla glömde jag alla mina kort i kassan!?????????????

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG OCH VEM VILL MIG ILLA!`????

 

(hur som helst,så skratta jag olyckan i ansiktet,gick hem till Fia och Liam och lekte med världens finaste kille,och blev bjuden på laxmiddag)

 

Kvällen har spenderats i köket,jag har städat nästan hela jävla skiten. under kylskåp,bakom spis,alla skåp och lådor,nu återstår bara fönster och element. Känner mig något lugnare i själen.

Dags o sova nu,om jag ska palla jobba imorrn,efter en sånn hära dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0