cred till mig själv!!!!!

Sista kvällspasset innan semestern är avklarat!!! Hallelulja,fan vad jag är bra!
men som en riktigt virrpanna,vet inte vart mitt huvud är just nu,antagligen på semester i förtid.
ikväll har jag äntligen adressändrat!! snart är jag officiellt 08,stockholmare,essingebo. känns skitbra. älskar redan,bara mer och mer,vår kära huvudstad. Igår,när regnet hade dragit sig tillbaka,gick jag och sambo och vovve på långpromenad runt hela kungsholmen,2 timmars promenad bland kanaler,båthamnar,kolonilotter och vildkaniner. alla fina och gulliga grönområden och fina restauranger,och utsikterna! oh my,jag har hamnat rätt,så himla jävla rätt,och jag är så jävla värd det,efter hur jag har kämpat och stretat och pallat,så är jag så jävla värd att få nåt gå min väg. bitar håller på ramla på plats som sagt,för första gången,nånsin,känns det som jag är ärlig,mot alla runt mig,jag slipper dölja nåt,hålla tillbaka,och framför allt är jag ärlig mot mig själv. är det nåt jag lärt mig under mina,faktiskt,kämpiga år,så är det att gå på magkänslan,för den ljuger aldrig,och den kan man aldrig lura. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0