Strut-onsdag!

Vilken dag! Undra vad jag inte gjorde på jobbet,idag var alla överallt! pensionärer,pensionärer,och pensionärer. H J Ä L P !
Gick och handlade på lunchen men va så himla lost att jag minns för sjutton inte vad jag behövde,eller ens vad som slutligen blev handlat.
svischade hem på cykeln och sprang sen över till bolaget för att fixa kalasdricka till fredagens festligheter. Det ska bli snö mina vänner! Så lämpligt att jag tänker grilla då,men vad sjutton,det funkar ändå. blir som sagt lite kalas/påsk/grillpremiär på fredag och sen räknar jag med att vara ledig i hela tre dagar. ska nog lägga rensning och allt sånt på hyllan,umgås med familj och vänner,och kära och hoppas att våren kommer.
Satte mig och käka sen lunch på balkongen när jag kom hem,somna en stund i solen och vakna av att kylan kom,men så skönt att äntligen kunna använda balkongen,som jag kommer sakna den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0