I don't care if Monday's blue

inledde morgonen med att sitta framför mtv och böla till Katy perrys firework. vet inte vad det är med mig och den låten,men varje gång jag hör den (förutsatt att jag är ensam) så börjar tårarna rullar. jag är en tönt.
igår hade jag fin middag med fina människor hemma. käkade god lax och glass och hallon till efterätt. blev prat om att boka in ännu en skidresa nästa år. längtar redan. långa fina backar,sol och fina vänner,och gulaschsoppa!
 verkar som det fina höstvädret är slut,och det är dags att pälsa på sig. men jag ser fram emot vintern nu,jag vill ha advent och julmys och julstök med vänner och ordna glöggkväll. har redan börjat skriva lite julklappslistor,det är fan ingen idé att förneka,snart är vi där!

idag är jag egentligen ledig,men jag har offrat ett par timmar på eftermiddagen,ska in iallafall och lägga årets julorder med chefen. kommer dra mig i håret,för det är så JÄVLA SVÅRT! tänk,att hela bygdens julfrid och glädje ligger i våra händer,att det ska finnas de rätta köttbullarna,prinskorven och jävla skinka. sjukt.
 jobbhelgen var lång,och jag ser redan fram emot kommande helgen. vi ska vara hundvakt,och på söndag åker jag in till sthlm och möter upp Maria för lite kvalitetstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0