just gonna stand there and watch me burn ?

 längtsta helgen på mycket länge,men även den kortaste arbetsveckan jag nånsin jobbat (!?) pga sjukdom isåfall menar jag. varit himmla trött och inte helt hundra. det är konstigt det där,man orkar inte vara hemma,men man orkar inte heller,till hundra,jobba fullt ut heller. är så trött på att vara trött. vill börja träna,men jag ska inte göra det misstaget att börja för tidigt,utan se till att bli frisk,helt och hållet. en vecka till uppehåll,sen hoppas jag kunna komma igång på riktigt. min kropp och mitt psyke skriker efter träning och stimulans!
blev en bra jobbhelg iallafall. riktig segt och lite folk,men jag och annie höll låda inne i charken. prata om karlar. herregud,can´t live with,can´t live without.  mycket givande där. idag däremot,öken,hela butiken eka typ. tror det ringde i klockan en gång,olus att jag hann med allt och lite till. stämpla ut en timme tidigare,har typ inte hänt det heller förr. 

 imorrn ska jag däremot ut på äventyr med pappa. vi ska till nyköping och hämta mina nya möbler! har bokat matsalsbord och fyra stolar. hoppas hoppas,hoppas det blir bra! vitt och fint,inte helt väntat från min sida,har lite,en aning svårt för vitt,men det här kändes rätt. hoppas kunna rota runt och hitta lite mera skoj. vill kasta ut en del saker känner jag. och sen har jag bestämmt att jag ska unnan mig en riktigt fin födelsedagspresent,även om jag fyller i april,men då har jag tid att spara. ska inhandla lite konst,riktigt fin konst. ingen skit från ikea,som jag är så less på att jag har !

 


 känner så för att klä upp mig och gå ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0