Part of my world............. helt slut ef...

img_8763 (MMS)

Part of my world............. helt slut efter årets första riktiga träningspass. ett grymt roligt sådant som kommer bli nåt att bita i, men så bra när det väl sitter. träffa underbara Louise där uppe så vi peppa varann innan och efter. var helt skakis när jag kom hem så jag klämde i mig en dammsugare innan jag började med maten, som blev klar lagom tills min man kom hem. nu nyduschad och småfrusen är jag på vippen till att somna på stört, ska bara krama lite på sambon först.  imorrn är jag ledig! ska tvätta och stöka hela dagen har jag tänkt, det blir och ska bli skönt. ska fixa en lite present till kärestan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0