torsdagstankar

inleder påsken med att vara förkyld,jippi. känner mig som en lien ynklig kyckling,påsken till ära. men arbetsdagen flög iväg väldigt fort,och ingen blev gladare än jag när jag fick stämpla ut och kasta mig på cykeln. helgen blir ganska lugn,och det behöver jag.

 
tog en riktig långpromenad igår kväll,för att rensa huvet och ungå migränattacken som låg i bakhuvet. kom inte fram till nåt dirket,fast mina tankar bara snurrar runt hela tiden. dock kommit till insikt med en sak,det får vänta,det känns så i magen,behöver mer tid,tid att tänka och planera,så får det bli,det är mitt beslut och jag som bestämmer i slutändan och det är ingen som kan klandra eller tycka illa om mitt beslut.det får bli bra så. med andra saker är jag rädd för att det har hamnat där jag trodde att det skulle hamna.eller är det bara jag som tror det? jag vet inte,aldrig varit i den sitsen förr. vad vet jag vad som väntar,vet bara att jag inte är glad. bara trött,och tom?
 imorrn blir en lugn och förhoppningsvis fin dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0